11:30 PM

Hang out...Shopping...Enjoy~~Shopping???

Ermm...arinie telah keluar ke Penang..
Setelah smggu lbey cuti..br arinie nk kuar...
Sdey tul..sob..sob..
Act..plan nk kuar nie dh lme..
Since mggu exam dlu lg..*lme tue
So..akhirnya..
keluarlah aku pada arinie ke Pulau Mutiara..
Gerak dr umah dlm kol seploh lbey..
Efa dtg fetch kt umah..then aku drive ke Penang..
Inan pon ada sma gk..sbb dier blk umah Efa..
Apakah aktiviti yg dilakukan di Penang??
Marilah sama2 kita selami...
Blup..Blup...Blup...

Tujuan utama pegi ke Penang adalah utk menonton wayang..
Nk tgk cte Iron Man 2..
Seb baek la dh bli tiket online...
Skali beratur pjg da td...ari Isnin pon rmi org jgk...
Plik2...diorg nie x keje ker??
Nway...cte tue mmg best jgk laa..
Penuh dgn aksi2 yg menarik...dan mengujakan...


Tiket wayang tersebut..

Ini adalah tripod.Kenapa aku bli lg??Bkan dh ada ke seblom nie..yer..aku bli lg..sbb per??adala sbb2 tertentu yg membuatkan aku perlu bli lg..bukan aku tamak..haloba jauh skali..nway..this tripod is just the same with the previous tripod..

Dok berjalan punya berjalan td..tetbe je melangkah masuk ke kedai Walk In..usha punya usha..skali terbeli la plak sandle nie..hahaa...harganya adalah berpatutan n xde la mhl sgt..so..tue la aku bli...tambahan pula..dpt 30% off..mne x ambik...hehee...lpas tue..aku renew kad keahlian walk in tue..dh brapa bulan keahlian x aktif...hrp2 la dpt voucher lg taun nie..bleh bli kasut plak... :)


Nway...blom pnah la aku kuar lma2 cmnie...
dkat doblas jam tue...
kuar umah kol seploh lbey..
n smpi umah td pon dh dkat2 kol seploh dh...
mmh agk pnat laa..tp xpe laa..
skali skala..bukannye slalu pong..
Bout shopping..act..xde la shopping mne pon...
bli sket je..2 brg je pon...
krenye..blom smpi thp shopping lg laaa..
Len la miha ke..ayuni ke..
klu diorg shopping...tue mmg btol2 shopping...
mau beratus2 gk abeh...opsss~~sorry.. :P
K laa...smpi di sni sja yer..smoga berjumpa lagi...


p/s: Thanx kpd semua yg hang out td..walopon pnat..tp ok laa..

5 comments:

Ayuni said...

ceh.aku gk kene.haha.nyway aku punye stamina utk shopping mmg extraordinary sket ye.kalo stamina na lari 2.4 laen cite ah.haha.jeles tgk hg shoping.ak da lame x shoping.ish.nafsu shoping ade.duet je tade.huwaaa! T_T

MohdIzwan said...

Ayuni: haha..btol per... :P
So..hg kne naek kn la stamina utk berlari...klu hg kuat lari...lg sng hg nk shopping..hahaha...
duet xde??ala..mintak la kt ayah..x pon..boipren ke.. :P

mazhad said...

shoppin!!!!sapa xska. bruntung hg duk penang. sy nk shoppin gk tapi hmm.mgkn ptt tggu duet ada untuk ke penang.huhu...

chris federick said...

How was Iron man 2? I havent watched it.

MohdIzwan said...

mazhad: btol2..spa x ska shopping kn?? :) nnt mai la penang...kta g shopping sma2... ^_^

chris: It was awesome...love the action..however..a bit disappointed coz the actor for Colonel Rhodes is changed..all in all..the movie is awesome..U hv to watch it..!!