5:55 PM

Pilihan!

Pilihan...
Yurp...sumer org ada hak untuk memilih...
Begitu jgk aku..
x terkecuali daripada membuat pilihan...
pilihan yang ada pula..tidak lah byk..
namun begitu..begitu sukar utk ku membuat pilihan..
Dek kerana memilih sesuatu... *yang bukan pilihan aku
Aku terpaksa mengorbankan pilihan yg lain..
Alangkah sedih dan pedih nya hati...
Anyway...dh x leh wat apa pon...
Aku harus terima...
N life must go on...
Aku harap..
Aku mempunyai pilihan yg lain pada masa2 akan datang...
Dan aku berharap..
tiada halangan yg perlu aku tempuhi bagi memenuhi pilihan itu...
Sekian.

p/s: membuat pilihan memang amat sukar..


2 comments:

~t.i.c.k.d.i.e.a~ said...

mcm tu la hidup. kdg2 pilihan tu senang, kadang2 susah. kadang2 kita salah pilih, kadang2 betul.tapi selalunya kita x perasan yang kita ni bertuah, kita x perasan yang sebenarnye kita terpilih untuk mcm2 benda yang orang lain xleh pilih dlm hidup dorang. be strong oke. =)

MohdIzwan said...

~t.i.c.k.d.i.e.a~ : thanx 4 da advice...hopefully i cud be that strong enough to face all these...