10:30 PM

Aktiviti Kala Cuti Sekolah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Baru berkesempatan nak update blog nie. Almaklum la. Sibuk bercuti kan. =)
Pada cuti sekolah yang lalu, memang banyak la aktiviti yang aku lakukan. Berjalan sana, berjalan sini, buat aktiviti itu, buat aktiviti ini. Memang seronok lah. Sebelum cuti bermula, aku dah siap buat to-do-list dan alhamdulillah 90% daripada list tue telah berjaya dilaksanakan.

Antara aktiviti yang berjaya dilaksanakan ialah:
# Makan KFC
# Pegi shopping
# Pegi KL
# Pegi Big Bad Wolf Penang
# Pegi jalan-jalan dgn family
# Pegi makan-makan dgn family
# Makan Milani
# Makan Tandoori
# Makan Tutti Frutti
# Makan Tako Tao
# Tengok wayang
# Pegi jumpak rakan dan taulan

Fuhh..banyak jugak aktiviti aku cuti nie. Memang pack jugak la jadual. Itu tak kira balik umah tok lagi. Itu kira mcm rutin weekend la. Tak termasuk la dlm to-do-list tue. Apa-apa pon, memang puas la buat mcm2 aktiviti waktu cuti nie. Alhamdulillah. Owh, waktu cuti nie jugak akhirnya aku berpeluang berjumpa dgn Gold Man. Sapa Gold Man nie? Tak tau la nak habaq mcm mana. Tapi memang aku dah lama la nak jumpak beliau nie. Dan akhirnya waktu cuti nie baru la dapat berjumpa setelah hampir kenal selama 2 tahun dan hanya berhubung di alam maya sahaja. Finally, I'm looking forward for more activities for the next school holiday and for sure it will be more.

Layan je la gambar yang tak seberapa nie.

Big Bad wolf Penang..Ramai gak orang..

Kenduri member Soksek..

Tanah Tinggi Cameron..
Milani Ayam..

Jumpak Adib Ma'at kat USM..
Layan Boling..Kat Penang main..Kat KL pon main..

Last minute punya plan..
Tandoori Set plak..nyum2..

Bermalam di KL..

Izwan dan Izwan Ariff..

Kanak-kanak riang..

Macam-macam ragam..
Happy moment. ^_^

Pemandangan di KLCC
Mercu tanda negara..
I got this from Kinokuniya.
Berpeluang berjumpa dgn CEO GCP..
Jumpa mereka juga..

Berapa lama tak jumpa daa~~
Salah satu pengangkutan awam yg digunakan..
Tempat bermalam..
Finally dapat jugak naik keretapi yg katil punya..
 
p/s: Tak puas lagi sebenarnya...masih ada beberapa aktiviti yang tidak dilaksanakan..

0 comments: