9:33 AM

Advertisement: Simpanan Emas

Emas..Emas..Emas..
Sapa tak tau apa itu Emas? Sila angkat ibu jari..hehe..
Kanak-kanak yg belum mumaiyiz mungkin la tak tau apa itu emas..
Kalau die jmpa pon..pegi lempar dlm longkang je..
Mak ayah maupun sedara kpd kanak-kanak itu mungkin tahu..
Ya..emas adalah sesuatu yg bernilai..
Itu semua org tau..
Dari zaman para Nabi dulu..
sampai la sekarang...emas adalah sesuatu yg sgt bernilai..
Jadi..apa je keistimewaan Emas nie??


Ermm..byk function emas nie..
Kalau tgk skrg nie..
Emas menjadi semakin hangat diperkatakan..
Dalam surat khabar ada..dlm TV pon ada..
Kat blog2..
Ramai la yg sembang pasal Emas nie..
Kat sini nak tekankan bahawa..
EMAS MERUPAKAN SIMPANAN YG BAIK..
Emas boleh menjadi pelindung kepada kebocoran kewangan kita..
Harga emas meningkat saban tahun sejak 10 tahun lepas..
Untung la sapa yg dah ada emas tue..
EMAS mahal la..tak mampu beli..
Mahal??ya betul..Emas tak pernah murah..
Tapi seberapa mahal ia adalah mahal?
dulu2..RM30/g org kata mahal..
lepas tue..RM80/g juga mahal..
lepas tue..RM120/g mahal juga..
lepas tue..RM160/g..mahalnye..
Sekarang? RM197/g..lagi mahal..
Taun depan?..tahun2 seterusnya?? Mungkin lebih mahal lagi..
Jadi..memang emas sentiasa org kata mahal..
Jadi..jika ada simpanan tue..
Boleh la di'convert'kan kepada Emas..
Tak rugi pon sebenarnya..
Dalam keghairahan org menyimpan Emas nie..
Ada pihak yg tak bertanggungjawab buat skim Emas yg pelik2..
Jadi..diharapkan tak terpengaruh la yer...
Pastikan beli emas..dapat emas kat tangan.. :)
Belilah Emas dgn Ilmu..
InsyaAllah takdak masalah..


Kalau dpt seketul nie..best nie... :)

p/s: Kalau nak maklumat lebih lanjut, boleh hubungi sy terus..atau nak mail pon boleh.. miar_88[at]yahoo.com ^_^

0 comments: