3:01 AM

FCUK!!

Tak Pasal2 dh kurang pahala puasa aku...
di bulan yg mulia nie...
terkeluar gk perkataan yg bukan2...
Astaghfirullah....
Nie la masalah yang aku hadapi sekarang...
Begitu sukar untuk aku hadapi...
Ya Allah...Kau tabahkan lah hati hamba-Mu ini...
Kau kuatkan lah hatiku utk menghadapi dugaan ini...

Aku benci kau...
Selama nie..
Aku jaga kau...
aku beri penuh kasih sayang...
Kau buat aku mcm nie...
Sampai hati kau buat mcm nie kat aku...
Susu yg aku bagi selama nie...
Kau bagi tuba sebagai balasan...
Apa lagi yg kau nk??
Tak cukup ke kasih sayang yg aku bg selama nie??
Pernah ke aku buat salah dgn kau??
Apa lagi yg kau tak puas hati??
Aku tau la aku sibuk...
Tapi...aku rasa tiap2 hari aku jumpa kau...
Tiap masa aku bersama kau...
Sudah laa...
Aku pon dah tak tau nk buat apa lagi...
Aku rasa..
Sampai sini saja la kot...
Aku harap...kita berpisah untuk setakat nie saja...
Jangan kau datang lagi dalam hidup aku...
Aku dah cukup menderita...
Kedatangan kau untuk kali kedua...
Amat2 lah tidak aku alu-alukan...
Kepergian kau kali ini...
Amat2 aku nantikan...
Semoga kau tidak mengganggu hidup aku lagi...
Selamat tinggal SAKIT PERUT~~~~

5 comments:

Fishy21 said...

eat at correct time then no sakit perut lor..hehe

MohdIzwan said...

Fishy21: No la...I think I've taken wrong food...

Ayuni said...

hahaha.emo giler.sabo2.

ivan ley la mkn ikut time.bkn pose pn.ngahhha

Fishy21 said...

shyt ayuni.....

tak jumpe pun orang sakit perut sebab puase ..ko ni...ish

MohdIzwan said...

Ayuni: sje je nk wat emo...emosi tgh x stabil...hahaa....

Fishy21: yes...rs nya..xde lg org saket perut sbb puasa...klu gastrik..not very sure...puasa baik utk kesihatan...so..puasa la wahai apek...hahaa...