4:30 PM

Retak menanti Belah

Uiks..
Apa yg retak?
Apa yg belah?
Suspen gile bunyi tajuknye..
Aku kehilangan awek kah?
Bila masa plak aku couple? hahaa..

Nie adalah alkisah dongeng yg aku nak ceritakan...
Kisahnya berbunyi begini..

Kaki aku nie ha..
Sakit x abeh2 lg...
Akibat kemalangan kecil kt langkawi last week tue...
Bengkak nya adala sikit2 lagi..
Pastu..akibat kerisauan yg melanda...
Pegi la check di klinik..
Memang dgn niat supaya bleh di x-ray..
yer laa..
risau jgk...kot2 patah ke..retak ke..bengkok ke..
Dan setelah di x-ray...
Keputusannya...

Jeng Jeng Jeng...

Tadaaaaa...

Nie la pilem x-ray tue...cantik tak kaki aku??hahahaa...
Doktor ckp xde apa..
Xde fracture..
Tp die suspicious sket..
Kat satu part tulang tue...
So..die soh rujuk pakar..
Aku on je..
Die kasi surat..maka aku pon bergegas la ke hospital tersebut..


Inilah tempat tersebut..
Kat mana nie??
Sape tau??Sape tau??
Nie la wad ortopedik Hospital Seberang Jaya..
Aku kena dtg sni..jmpa doktor pakar..
yg mana juga merupakan kawan kpd doktor yg aku jmpa td tue..


Nie shot yg lebih dekat sikit.. :)
So..lpas wat registration sume..
Tunggu la kejap di ruangan menunggu..
Walopon ramai org..
Naseb baek x lama sgt..
Lpas jmpa doktor..
Alhamdulillah doktor ckp xdak apa..
So..mmg mslh dgn urat je la kot..
Dah g urut aritue sbnr nya...
Hrp2 2-3 ari lg sembuh laaa..
Lpas tue..amek ubat...chow..

Begitulah alkisahnya..
Sekian sahaja..

p/s: Tajuk mcm xde kaitan je...hahaa...

0 comments: